Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg je geen punten terug als je een vraag verwijderd?

ik bedoel:

als ik een vraag van me zelf verwijder, waarom krijg ik dan niet mijn punten terug

Toegevoegd na 5 minuten:
het hoeven dan nog niet eens drie te zijn 2 of 1 is prima

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
89

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is om een potje te voorkomen, van mensen die steeds straffeloos hun eigen vragen gaan verwijderen... Daarom...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat het verwijderen van een vraag te laat is, dan had je even hard gezegd maar moeten nadenken over je vraag voor je hem stelde. Je hebt tenslotte ook nog een overzicht gezien van hoe hij er uit zou komen te zien en dan nog ben je doorgegaan. Misschien hebben er al heel veel mensen gereageerd en waren die boos en dan haal je -lekker makkelijk- je vraag weg.

Dit is uiteraard niet bedoeld als persoonlijke aanval of zo, maar gewoon advocaat van de duivel spelend voor een algemeen gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag stellen kost 3 punten. Wanneer je de vraag definitief sluit, krijg je gewoon je 3 punten terug. Als dat bij jou niet het geval is, zou ik contact opnemen met een modorator.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding