Soms staat er toegevoegt na 5 min hoe doe je dat?

Ik weet wel hoe je reactie op jezelf geeft maar hoe komt er te staan toegevoegt na bijv. 5 min

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je de app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik heb het goede antwoord al gekregen alsnog bedankt

Antwoorden (5)

Met de knop vraag bewerken die onder je vraag staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? Er staat alleen antwoord onder en dan jouw mening
Amadea
12 jaar geleden
@Wierd: dat is geen mening maar een antwoord. Jouw reactie kwam nu 1 minuut geleden, en de mijne zal er een minuut of wat na geplaatst worden.
Cryofiel
12 jaar geleden
@Wierdsmits, je moet wel ingelogd zijn. Alleen als je ingelogd bent, zie je die knop "Vraag bewerken". Maar ik zie ook dat je met een iPhone werkt. Die app is nogal beperkt - heel veel onderdelen van Goeie Vraag zie jij daarom niet. Misschien is dat wel de reden dat jij die knop nooit zult kunnen zien. Log eens in op een gewone PC, en kijk dan nog eens. Dan ontdek je hoe Goeie Vraag er *echt* uitziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh bedoelt hij hoe de tijd bijgehouden wordt ik dacht dat hij zijn vraag niet kon bijwerken? Ik ben confused :)
Als je je vraag gesteld hebt en je gaat daarna terug naar je vraag kun je op bewerken klikken, dan komt de aanvulling eronder met de tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site kan dat door op bewerken te klikken onder je gegeven antwoord.

Op de app kun je dat helaas nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt dat is het antwoord wat ik zocht + voor jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik namelijk alleen app en ik snapte niets van die andere reacties
Cryofiel
12 jaar geleden
En daarom heb je ook die + niet kunnen geven? Want ik zie hem niet. Ik zal alvast een + geven voor dit correcte antwoord. Als jij nu even inlogt op een echte computer in plaats van op zo'n halfbakken app, kun je misschien ook een + geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je! Ik ben normaal ook zo'n apper. Verslavend op iphone. Maar je bent vaak veel langzamer en je mist gewoon een heleboel functies helaas. Vanavond maar ff een site-avondje ;)
Kimath
12 jaar geleden
Wierd kan niet plussen omdat hij nog maar niveau 1 is.
Daar hoeft niemand iets voor te doen. Dat is één van de vele handigheden die er zijn sinds computers. De tijd wordt automatisch bijgehouden. Eerst in seconden, dan in minuten, vervolgens in uren, en dan in dagen, maanden en jaren. Helemaal vanzelf!

Toegevoegd na 43 seconden:
Eens kijken als ik nu iets toevoeg of dat binnen een minuut gelukt is....
Amadea
12 jaar geleden
Als je het via je iPhone doet dan is die knop er niet. Ook plusjes geven et cetera werkt niet. Dus dan luidt het antwoord: via je compuyer op intranet met die beroemde knop waar hierover gesproken wordt.