Wie geeft je de 10 punten als je vraag gesteld is door een gast?

Als een gast een vraag stelt, vervolgens er niks meer mee doet en de vraag afgesloten moet worden. Wie deelt dan de 10 punten uit voor het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan is er geen 'beste antwoord".
De vraag wordt dan afgesloten op waardering, dus wie het meeste duimpjes heeft (op dat moment) staat bovenaan.
Het tweede criterium is datum, dus de gebruikers die een gelijke hoeveelheid duimpjes hebben (of geen) daarvan staat degene die het eerste antwoord heeft gegeven bovenaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
zie bijv. vraag door gast en afgesloten zonder 'beste antwoord':
http://www.goeievraag.nl/vraag/man-bruin-paard-zeggen-dromen.19950