Waarom krijg ik geen 3 punten bij het kiezen van een beste antwoord?

Via mijn mail krijg ik het bericht : Je vraag "Waarom worden vrouwen die samen wonen meestal gezamelijk ongesteld?" verloopt bijna. Zodra je vraag verloopt wordt deze automatisch gesloten door het systeem. Anderen kunnen dan geen antwoord meer geven.

We raden je aan om je vraag zelf te sluiten. Je kunt dan aangeven of je een "beste antwoord" hebt gekregen op je vraag. Bovendien ontvang je 3 punten voor het sluiten van je vraag.

Ik heb een beste antwoord gekozen en heb GEEN 3 punten gekregen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze mailden je dus letterlijk: "Bovendien ontvang je 3 punten voor het sluiten van je vraag"
Dan betekent dat, dat je 'm dus zelf moet sluiten om die punten te kunnen krijgen.
Wel aardig zeg, dat ze dat automatisch mailen.

Maar nu weten we dus nog steeds het antwoord m.b.t. die vrouwen niet. Wel waar het door komt, maar niet het waarom, waar het goed voor is, wat het nut ervan is.
Dat is best raar. Er zal toch wel ergens op de wereld iemand zijn die 't antwoord weet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je het beste antwoord gekozen VOR of NA het definitief sluiten van de vraag ? Je krijgt namelijk die drie punten terug als je de vrag sluit (met of zonder beste antwoord). Als hij na verloop van de maximale tijd automatisch werd gesloten, krijg je geen punten meer. Maar dan kun je nog wel een beste antwoord kiezen.

Heb je de vraag zelf gesloten met een beste antwoord, dan kan het wel even duren maar komen de punten er vrij vlot wel bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het antwoord was al vanzelf gesloten...
Maar er staat ook nergens dat je die punten dan niet krijgt in dat geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, in principe staat er : sluit NU je vraag zelf en ontvang 3 punten. Dat impliceert dus dat je het wel zelf moet doen. Ik heb het een keer in de vakantie gehad ; waren er twee vragen automatisch gesloten. Da's wel balen.
Als de vraag, zoals in jouw geval (blijkens jouw eigen reactie bij het antwoord van Marleen), vanzelf gesloten is, krijg je je 3 punten niet terug.
Volgens de regels krijg je je 3 punten terug als je zelf
je vraag sluit. Dit houdt tegelijkertijd dus in dat je de bewuste punten niet terug krijgt als je de vraag niet zelf sluit.