Kan ik als ongeregistreerde gebruiker een vraag sluiten en een beste antwoord kiezen?

Ik heb vanochtend een andere vraag als niet geregistreerde gebruiker gesteld en ik weet 100% zeker dat ik ergens een antwoord als beste antwoord kon markeren en tevens de vraag kon sluiten. Ik kan het nu echter nergens meer vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan! Als je naar je vraag gaat (deze? http://www.goeievraag.nl/vraag/vernietigen-oud-paspoort-aanvraag-nieuw.211573) dan kun je in dat blauwe balkje/butten links onder de vraag klikken op 'sluit vraag'

Toegevoegd na 14 minuten:
butten = button
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag die in Mince's antwoord genoemd wordt lijkt verwijderd te zijn, wellicht heb je per ongeluk de vraag verwijderd.