Néé, je kunt hem wel verwijderen en vervolgens een nieuwe aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Resetten an sich kan niet. Hoe zou je dat dan zien? Dat je weer "opnieuw" met 25 punten begint?
Daar zou dan heel veel misbruik van gemaakt worden door de zogenaamde trollen, mensen die hier alleen komen om stomme vragen te stellen.

En als je deze actie alleen wilt doen om die 15 punten voor je verjaardag te krijgen, dan heb je er meer baat bij om je account compleet te verwijderen en een nieuw account aan te maken.
Voordeel: Je begint weer met 25 punten, wat meer is dan je huidige 4. Daarnaast kun je je verjaardag dan aanstaande zaterdag laten vallen, zodat je direct die 15 punten krijgt. (maar nogmaals: Als je daarna je geboortedatum weer wijzigd in bijvoorbeeld volgende maand, dan ga je niet nogmaals die punten krijgen)