als je een vraag stelt en het antwoord is niet bevredigend,waarom dan niet nog een keer gesteld in iets andere bewoording? Wat is hier nu tegen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarom je antwoord niet uitbreiden? Daarop kunnen antwoorders reageren door eveneens hun antwoord uit te breiden. Zo hou je de boel bij elkaar en voorkom je het wiel opnieuw uitvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hier is niks tegen, maar het wordt toch tegengehouden om constante herhaling te voorkomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een vraag stelt. en daar komen weinig antwoorden op, kan je de eerste vraag verwijderen en vervolgens een nieuwe vraag stellen, die wel naar je zin is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan alleen als je in die volgende vraag duidelijk aangeeft waarom de antwoorden op de vorige vraag niet voldeden. En je moet zorgen dat de GV-lezers begrijpen wat jij nou precies wilt. Soms is een vraag zo vaag dat de beantwoorders gewoon niet kunnen weten wat de vraagsteller nou eigenlijk voor een antwoord verwacht. Dat kan je beter voorkómen door zo duidelijk mogelijk te zijn.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de oude sluiten.