Missen jullie ook het + duimpje bij een antwoord?

Ik zie alleen nog maar het " min" duimpje staan. Of ligt het aan mijn pc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens de pagina te herladen?

Het beste antwoord

Bij mij staat hij er gewoon. Probeer eens CTRL+F5, daarmee herlaad je de pagina volledig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bedoel je op je eigen vragen,of op alle? Als het op alle is,ligt het m.i. inderdaad aan jouw P.C.

Toegevoegd na 8 minuten:
Nu ik goed kijk zie ik,dat het fenomeen zich bij mij ook voordoet.Wel de cijfers, maar het duimpje is inderdaad geamputeerd!

Toegevoegd na 10 minuten:
Eltono, bedankt! Duimpje is back in town!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij alles. Maar het is al opgelost met ctrl +f5
bij mij is het duimpje ook weg, maar staat er nog wel 0, of 1, of hoeveel duimpjes ook zijn gegeven.
ik kan nog wel klikken en een duimpje geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
alles weer ok nu, na de tip van eltonno :)
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, het ligt niet aan jouw pc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap niet dat iemand hier een -duimpje voor geeft. Het is een goed antwoord. +1 van mij dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha indd, ik denk dat de minduimpjes in de gouwegeid: "ja het ligt aan jou pc" hebben gelezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie de duimjes nu ook weer indd. maar hoezo ligt het aan mijn pc dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als digibeet zeg ik bij deze: je hebt gelijk:)
Yep, bij mij ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was bij mij ook even weg, volledig herladen had hier geen effect.

Maar nu is hij inderdaad weer terug.