Hoe kan het dat je soms 2 keer een goede vraag vermelding krijgt terwijl er maar 1 antwoord werd geven?

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarom geeft degene die je vraag ook goed vind dan zelf geen antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

'k Voel me betrapt!

Wanteh... dat deed ik, zo'n half uurtje geleden.
Dacht ik even anoniem te kunnen doen...

Want ik vind 't een goeie vraag, die van dat vak op school.
Ik wist en weet alleen 't antwoord niet.

En ondertussen dacht ik zelf ook al:
Dat is ook raar, ik klik op goeie vraag, en heb niet eens een vak paraat!

Toegevoegd na 17 uur:
Komisch, die minnetjes.

Ik geef toch echt alleen maar antwoord op je vraag.
En ja, dat deed ik (op 'Goeie vraag' klikken) omdat ik dat een goeie vraag vond en vervolgens benieuwd ben naar de antwoorden.

Maar ze minnen maar raak hoor.
Wie me beminnen wil, die gaat z'n gang maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

omdat je zelf ook benieuwd bent naar een antwoord.
Rieneke1
14 jaar geleden
Omdat sommige mensen een vraag interessant vinden maar er geen antwoord op weten. Zij vinden het dan wel een goeie vraag maar laten het antwoorden over aan mensen die er (meer) verstand van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een vraag goed vindt, hoeft het niet te zeggen dat je daar het antwoord op weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het ook wel eens. Dan geef ik wel de waardering voor de goede vraag. Maar dan zou ik er zelf echt geen antwoord op weten. Dus dan ben ik heel erg beniewd naar de andere antwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jouw vraag goed vind, kan dat betekenen dat ik zelf ook al een antwoord op die vraag wilde, maar nog niet gesteld had. Of misschien me nu wel ineens bedenk dat ik dat ook wel erg interessant vindt.
Daarentegen heb ik meestal als ik het 'goede vraag'vakje aanklik geen idee wat het antwoord is en ben ik des te benieuwder naar wat iemand voor antwoord heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat een goede vraag en mijn eventuele antwoord daarop los van elkaar staan. Als ik het bijvoorbeeld ook niet weet, kan ik het toch een goede vraag vinden en houd ik verder mijn mond ; ik weet het ook niet is nu eenmaal geen antwoord. En soms kom ik ook wel eens oude gesloten vragen tegen die ik toch een goede vraag vond, dus KAN ik niet eens meer antwoorden, maar klik ik toch alsnog op goede vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het ook wel eens. Dan geef ik wel de waardering voor de goede vraag. Maar het formuleren van een antwoord vind ik soms niet belangwekkend/leuk genoeg.