Als je vraag wordt verwijdert ben je dan voor altijd die vijf punten kwijt?

Ik heb een mening gevraagd in Eem vraag en dat is niet toegegaan. Foutje van mij maar nu zijn er vijf punten afgetrokken. Zie ik die ooit nog terug of is dat een "straf"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterkte ermee,je komt er vast wel overheen!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je 5 punten heb je weer terug :)

Het beste antwoord

Als je vraag door de moderatie wordt verwijderd ben je volgens mij 8 punten kwijt. De vraag, die je 3 punten kostte, kun je niet meer sluiten. Die ben je kwijt! Het verwijderen door moderatie kost je 5 punten. Dit lijkt mij bij elkaar opgeteld 8 punten. Als je in beklag gaat, gaan er nog eens 5 punten vanaf en zit je al op een totaal van 13 punten. Wordt je beklag gehonoreerd zonder terugplaatsing dan krijg je 10 punten terug en wordt de vraag teruggezet dan krijg je alle punten terug. Ervaar het niet als straf maar ervaar het als, dat je niet conform de richtlijnen de vraag hebt gesteld, waarop gemodereerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk.. Het zijn er idd acht;) dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje :D

Andere antwoorden (4)

Ja, helaas wel. Ik ben zo al zeker 50 punten kwijt ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik 300 :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm niet echt gezellig..
Kimath
12 jaar geleden
ik ben ook wel eens punten kwijtgeraakt door een fout antwoord of reactie. Kan gebeuren, je leert er van en gaat weer door :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Je hebt er nu al 4 teruggewonnen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5-5 nu xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwestie van goed opletten, richtlijnen en de FAQ lezen en al doende leer je...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Nee, die punten krijg je niet terug, omdat je vraag niet aan de richtlijnen voldeed. Lees die nog eens door als je het niet meer precies weet: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen

Als je een beetje actief op de site bent, heb je die punten zo weer terug.

Toegevoegd na 27 seconden:
Verder zeggen de punten niet zoveel, het is meer als een motivatie om goed je best te doen.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de regels ken ik wel alleen niet zo snel bij stil gestaan omdat er wel meer vragen zijn die naar een mening van andere mensen leiden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat echt vindt dan moet je die vragen melden. Dat doen genoeg andere mensen ook als de vraag niet voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook best wel vaag soms, sommige vragen leiden tot meningen en die blijven wel op deze site staan. Maarja, niets aan te doen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath: sorry, had je antwoord nog niet gezien met de link naar de richtlijnen....maak ik het goed met een + ;-)
Kimath
12 jaar geleden
@LadyMi: Het kan ook zijn dat die vragen een tijd geleden al gesteld zijn, de richtlijnen veranderen nog wel eens. Maar zoals raamklaza al zegt, als je het ziet, kun je het melden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Inderdaad die punten heb je zo terug :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, de punten zeggen niet veel zoals je in je laatste stukje schrijft, ben ik het wel mee eens, maar ik geef je toch lekker eigenwijs een dikke + voor dit antwoord ;-) hoop dat je stiekem toch blij bent met al je plusjes voor dit antwoord ;-)
Kimath
12 jaar geleden
Het is toch wel leuk als je punten krijgt, dank je wel allemaal :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierzo +1 ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje van mij:)
als die punten terecht zijn afgetrokken, krijg je ze niet meer terug.
het kan zijn dat je het er niet mee eens bent, dan kan je bezwaar maken tegen verwijdering via de link in het mailtje wat je gekregen hebt.
dat kost echter ook 5 punten.
wordt je bezwaar terecht bevonden, dan krijg je de punten terug.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Exact diezelfde 5 punten zie je niet meer terug ;-)) maar als je 5 vragen beantwoordt heb je er alweer 5 terug.
Het gaat toch ook niet om de punten, maar om kennisvermeerdering bij GV?
Is geen straf hoor, maar het is de bedoeling dat GV duidelijk blijft en dat de richtlijnen gehandhaafd worden.
Lees ze anders nog even door: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, exact diezelfde 5 punten zie je niet meer terug :*)))
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-) Danks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+...vooral je zin over kennisvermeerdering....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, maar je stelt wel deze vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah of ik de punten terugkrijg niet wat de richtlijnen zijn;) wel heel erg bedankt voor je antwoord:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje voor jou