Hoe komt het dat sommige gebruikers geen naam onder hun foto of icoontje hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit betreft gebruikers die hebben verzocht hun account op te heffen.
een heel enkele keer betreft het iemand van wie het account is opgeven omdat hij/zij niet meer welkom is hier.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik niet helemaal.
Ik zie net een antwoord van iemand die wel een gebruikersnaam heeft maar geen avatar/fotootje,je ziet alleen een wit vlak.
Als je geen account meer hebt of geblokkeerd ben hoe kan je dan nog een vraag beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of is dat weer wat anders??
Rieneke1
12 jaar geleden
nee, dit betreft, zoals de vraag ook luidt, gebruikers die geen naam onder hun icoontje hebben.
dit zijn inactieve gebruikers, hun account is verwijderd.
hun bijdragen staan er nog wel, maar dus anoniem.
ze kunnen dus ook geen vragen meer beantwoorden of stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve een plus, niets aan toe te voegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap het ook +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is menno die heeft gewoon een wit plaatje geupload als avatar :P http://www.goeievraag.nl/profiel/menno
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms is een vraag heel recent beantwoord (minder dan 2 uur geleden), en toch staat er dan geen naam bij. Hoe verklaar je dat?
Heeft ie snel z'n account dan opgeheven?
Rieneke1
12 jaar geleden
bessy, dat heb ik wel eens zien gebeuren ja.
het account is dan idd opgeheven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/voorrang-officieel-parkeerterrein-auto-voetganger.217365#957945 Bij deze vraag heeft vannacht nog zo'n onbekende een antwoord en aantal reacties gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Ik heb het ook eens gezien bij een vraagsteller. Hij stelde een vraag en de naam/account was meteen daarna weg. Hij kon dus nog wel onze antwoorden lezen, maar niet meer reageren. Mensen zullen daar hun reden wel voor hebben zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moest niet mogen....daar doe je nou je best voor....