perkins A4-99 revisie kit gezocht.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een revisie kit voor een perkins motor van een massey-ferguson 25.
Het type van de motor is A4-99.
Weet iemand waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt,

D. Leenhouts.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek/informeer op eBay... Daar vind je de uiteenlopendste zaken... Niet geprobeerd altijd mis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even wat gegoogled voor je. Misschien staat er een bruikbare link voor je tussen?

Toegevoegd op 07-06-2009 16:40:55
Misscien kan Gerrit Preuter je helpen? Hij heeft een eigen site: http://www.annatefka.com/index.htm

Toegevoegd op 07-06-2009 16:43:22
Je kunt op marktplaats iets als "gevraagd" indienen? (heb je waarschijnlijk al geprobeerd...).