Zijn de vragen op een gegeven moment op?

Als je nooit dezelfde vraag mag stellen, houdt deze site dan een keer op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zullen altijd vragen zijn, over alles en nog wat. Je durft ze soms niet te stellen. Gelukkig blijf je hier anoniem, dat moet vele toch over de streep trekken.
Ik heb ook nog wel vragen, maar wil ze goed formuleren en ik weet ook niet of deze vragen al eens gesteld zijn.
En dat de categorie waar ze in moeten, daar zit ik zelf nog al eens mee te hannesen. Gelukkig wordt dat gecorrigeerd, heb ik gemerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

nee, je kunt eindeloooooooooooos vragen stellen.
vragen kunnen niet op raken, je kunt op ALLES eindeloos varieren......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker te weten, wij wel in ieder geval, he Naatje? +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhu
Vragen zullen altijd blijven bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, de wereld veranderd ook mee. er is altijd wel een actualiteit waarover je iets kan vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de vragen ooit op zouden zijn raken, dan zouden we ondertussen zo'n beetje alles weten. En dat is niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, daarnaast mag je wel dezelfde vraag stellen, zolang er maar genoeg tijd tussen zit(5 maanden ofzo).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De site houdt vast en zeker ooit op, maar aan nieuwe vragen komt pas een eind als er geen intelligente wezens meer zijn om ze te stellen.