Hoe kan je vraag bij ''Aanbevolen vragen'' komen?

Hoe kan je vraag daar komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 tip, niet gemeen bedoeld ofzo, maar volgens mij krijg je je eigen vragen niet te zien bij de aanbevolen vragen.

Het beste antwoord

Ik zie vragen daar staan die passen bij de categorie van vragen waar ik op geantwoord heb, of die ik heb ingevuld als categorieën waar ik interesse in heb.
Deze lijst is voor elke gebruiker anders.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Kimath!

Andere antwoorden (2)

door de categorieën die je hebt ingesteld , dan is jouw vraag een vraag die in de categorie valt bij een ander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je als vraagsteller helemaal geen invloed op. Een vraag komt bij iemand in aanbevolen vragen te staan, als mensen de categorie van de vraag als kennisgebied beschouwen. Zij geven dan in hun profiel aan dat zij hier veel van weten. De vragen uit deze categorie worden dan getoond bij aanbebolen vragen