Hoe kun je toch nog iemand bereiken als de vraag weggehaald is en je de naam v d steller niet weet?

De vraag was belangrijk, in dit geval de vakantiewerker in verpleegtehuisen.

Maar in het algemeen, kun je iemand toch nog bereiken, mn als je denkt dat het belangrijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was bambi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci, ik stuur haar de link toe. Mooi instituut, goeievraag:-)

Het beste antwoord

Als je de naam weet (in dit geval was het Bambi), ga dan naar je eigen profielsite, dus
http://www.goeievraag.nl/profiel/cypertje,
en verander cypertje in "Bambi" . Vervolgens kun je haar een berichtje sturen door op het envelopje te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merci, ga ik doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook direct naar "berichten" gaan en daar onder "nieuw bericht" de naam invullen van de persoon die je zoekt.
Na het intypen van de eerste paar letters verschijnt direct een lijstje met suggesties om uit te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry Koos, realiseer met net dat het "kan ook"een beetje cru klinkt, is niet zo bedoeld hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, het bericht is verzonden en aangekomen;-)

Andere antwoorden (1)

Misschien kunnen de moderators je nog verder helpen of iemand anders die de naam toevallig nog herinnert.