Kun je zelf ook nadat je een vraag gesteld heb de categorie nog veranderen?

Stelde net een vraag en gelijk daarna begon ik te twijfelen over de categorie?
Verander dit dan liever zelf.
Hoe kun je dan ook controleren of het de goeie categorie is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,rechts onder je vraag zie je een vakje staan waar je kunt kiezen uit een aantal optie's waaronder ook categorie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb dit even geprobeerd en inderdaad: Als ik rechts onderaan op het knopje markeren klik komt daar ook categorie tevoorschijn.
Dank je wel.

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, als je teruggaat naar je profiel en je vraag klik je een andere categorie aan.