hoe kan ik iemand die ik ken op deze site vinden?

ik heb een vriendin die ook meedoet aan www.goeievraag.nl maar waar kan ik haar vinden, voor b.v. te zien welke vragen zij heeft gesteld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoek een vraag op waarvan je weet dat je vriendin die gesteld of beantwoord heeft, vraag haar eventueel wanneer ze voor het laatst op GV gereageerd heeft en wat haar nickname is.
Als je nu op haar avatar of nickname klikt dan open je de profielpagina van jouw vriendin.
Hierop zie je alle vragen die ze gesteld of beantwoord heeft, alsmede alle persoonlijke gegevens die ze aan GV heeft toevertrouwd.
Voorbeeld: hieronder de link naar de GV deelnemer met het hoogste aantal punten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord. @sterre6, het is je vriendin. Dus je kan haar ook bellen en vragen onder welke naam zij geregistreerd staat en welke vraag zij open heeft staan.
Of je stuurt haar de link door van deze vraag van jou zodat zij daar een reactie op kan geven. Dan weet je ook welke gebruiker dat is. Succes!

Andere antwoorden (2)

via: www.goeievraag.nl/profiel/GEBRUIKERSNAAM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag onder welk pseudoniem hij/zij geregistreerd staat.