Waarom zit de "goeie vraag" button zo dicht bij de reacties button? Ik geef vaak 10 punten weg terwijl ik alleen wilde reageren.....

Ik kijk af en toe tijdens mijn werkzaamheden op GV en ben dan waarschijnlijk iets te snel met de muisklik. Misschien ben ik de enige dommerik. Ik zou het eigenlijk fijner vinden als dit voorkomen kan worden.

Toegevoegd na 35 minuten:
Kom er na reacties net achter dat ik maar 1 punt weg geef per keer dat ik die fout maak. Excuses voor wederom een foutje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef je daarmee 10 punten weg??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt in totaal 5 antwoorden gehonoreerd met 10 punten, dus wat bedoel je met vaak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom er na reacties net achter dat ik maar 1 punt weg geef per keer dat ik die fout maak. Excuses voor wederom een foutje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ nuke, waarvan 4 maal onbedoeld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 maal ? Je vindt het echt moeilijk he.... ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Nuke, Errare humanum est.

Het beste antwoord

Persoonlijk ben ik ook van mening dat de knoppen verkeerd zitten, sterker nog, ik zou verwachten dat de reactieknop aan de rechterzijde zit, daar ga je instinctief naartoe om te reageren. De overige twee knoppen volgens en +10 (die ik hier overigens geheel niet per ongeluk indrukte :) ) komen m.i. meer tot hun recht aan de bovenzijde van de vraag of geheel onderaan het topic.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uhm... als je dit vaker doet... dan moet je toch gewoon secuurder zijn?
Toch?

Nou heb ik zojuist ook een fout gemaakt, hoor, daar niet van. Maar van fouten is te leren. Dus kans dat je het een volgende keer niet meer doet; wel goed doet, is dan weer gegroeid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt alleen maar 10 punten weggeven als je een vraag sluit,die je zelf hebt gesteld! Je kan hoogstens 1 punt weggeven. Verder is het een kwestie van opletten. Het is mij trouwens ook wel overkomen!