Is er ergens een overzicht van je aantal beantwoorde vragen per categorie?

Bijvoorbeeld het aantal beantwoorde vragen, beste vragen en + en - per categorie.
Ik let namelijk zelf neit echt op in welke categorieën ik vragen heb beantwoord, maar als blijkt dat ik in bepaalde categorieen meer de neiging heb om iet nuttigs bij te dragen kan ik die bewust volgen.
Als het nog niet bestaat (ik kan het nergens vinden) lijkt het mij een waardevolle toevoeging aan goeievraag.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
doe ik je nog een tip
ipv chronolisch kun je de vragen (evt per catagorie) ook sorteren op "antwoord nodig" dan zie je meer de vragen waar nog bijna niemand iets op wist
amigo
12 jaar geleden
sorry chronologisch natuurlijk

Het beste antwoord

Alleen aan de medaillegroei kan je enigszins volgen in hoeverre jij vordert in verschillende categoriën. Want als je tien beste antwoorden hebt gegeven in dezelfde rubriek dan krijg je een bronzen medaille. Ook kun je per rubriek zien welke 5 personen de afgelopen periode daar de meeste punten in hebben behaald. Maar als je werkelijke van elke rubriek zou willen weten hoeveel vragen je daarin beantwoord hebt, dan moet je zelf je hele antwoordgeschiedenis langslopen om het te turven. Wel kun je door aan te geven waar jouw interessegebieden liggen notificaties krijgen wanneer in die gebieden vragen worden geteld. Dat regel je bij de instellingen (zie blauwe balk bovenaan).

Toegevoegd na 56 seconden:
worden geteld = worden gesteld
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat met de hand tellen leek mij zo overbodig, aangezien goeievraag.nl dat automatisch nou kunne doen :)
Misschien dat dit ene keer kan worden toegevoegd aan de site?
Amadea
12 jaar geleden
Het lijkt mij een niet echt nodige toevoeging. Wat wil je met die wetenschap? Door je medailles bewijs je je expertise, en je weet zelf ook wel welke rubrieken jouw voorkeur hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zocht soms met de hand (ik weet dat op 'mijn pagina' ook staat) op zoek naar een vraag die ik had beantwoord, maar die bleek in een andere categorie te staan dan ik verwacht had.
Sommige categorieën weet ik niet veel in parate kennis maar blijkt er meer boven te komen als ik de vragen zie :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus dat je aan de + en - etjes kunt zien hoe je antwoorden ontvangen worden
Amadea
12 jaar geleden
Oh, maar in zo'n geval kan je altijd het best zoeken op trefwoorden. Als je je bijvoorbeeld herinnert dat de vraag over cola en zoetstof ging, dan typ je die twee woorden linksboven in het witte veld en dan klik je op zoek. Vervolgens kan je de treffers in een bepaalde volgorde zetten dus dan heb je 'm vrij snel teruggevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat je direct bij 10 beste antwoorden een medaille krijgt. Je moet minimaal 10 beste antwoorden hebben en dan zit er nog een algoritme aan vast dat je groei ten opzichte van de anderen bepaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!

Andere antwoorden (1)

links onder zoek zie je categorieën staan, rechts onder zie je beste vragen populaire vragen staan, ik hoop dat je dit bedoelt.

succes!