bestaat er een wikipedia site over goeievraag.nl?

ik wilde weten hoelang de site bestaat, door wie hij is gemaakt, of het in andere landen ook bestaat etc.
dus ik dacht ik kijk eens of het op wikipedia bestaat maar kon het zo gauw niet vinden.
dus bestaat het wel, en waar kan k anders de info vinden die k zocht. (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Inmiddels wel:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Goeievraag.nl

Het beste antwoord

Op wikipedia bestaat nog geen artikel over Goeievraag. Ik neem aan dat wikipedia wel terughoudend is om artikelen aan te maken over specifieke websites. Dat kan als spam worden gezien.

Het is overigens niet uitgezonderd om een pagina te maken over een website. Zo is er wel een pagina gemaakt over Startpagina, linkedIn etc.

Er is wel een wikipedia artikel over Sanoma.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Media

Ik kan me voorstellen dat op die pagina ook wel een stukje gewijd kan worden aan Goede vraag. Dat zou dan een uitbreiding kunnen zijn, want goeievraag staat daar wel op vermeld.

In je toelichting vraag je ook of er andere sites zijn zoals goede vraag. Dat is een andere vraag en deze is al vaak gesteld, zie bron of gebruik de zoekmachine op Goede vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bestaat in elk geval niet op wikipedia. Jij kunt deze ook aanmaken als je wilt, of de redactie wellicht?
Het schijnt trouwens dat er nu veel minder nieuwe pagina's komen op wikipedia. Er zijn meer soortgelijke sites en het is niet zo 'new' meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat de richtlijnen van wikipedia toestaan dat er pagina's worden gemaakt over een specifieke website. Dat wordt al snel als spam gezien.