Waarom krijg je geen mail als er een reactie op je reactie is geplaatst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ze allemaal uitgezet maar 'k krijg h'm nog steeds. Hoe kan? Ik denk dat er storing in de systeem is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog steeds geen notificaties krijgt is het handiger om via de link Contact de beheerder op de hoogte te stellen. Ik krijg ze vandaag wel.

Het beste antwoord

Bij je instellingen kun je dat aanvinken en dan krijg je dat wel!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Via emailnotificaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij instellingen en dan e-mailnotificaties kun je dit aanvinken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het bij instellingen aangeeft,zou dat wel het geval moeten zijn, maar bereid je dan maar voor op een stortvloed van mailtjes!