Waarom kun je niet altijd antwoorden op een vraag?

Soms komt het voor dat je op een vraag geen ' reactie' dan wel ' antwoord' button treft. Je kunt dan op de betr vraag niet antwoorden Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De vraag is al gesloten dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk voor die dag al voldoende antwoorden gegeven. Lees de richtlijnen en je weet alle ins en outs van deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat de vraag gesloten of verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok. Wanneer wordt een vraag gesloten dan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat op de app van goeie vraag volgens mij niet. Enig idee hoe het op de app werkt?
Afgezien van de al gesloten vragen gebeurt dat bij mijn computer soms als die vraag de onderste van een pagina is. Ik wacht dan tot hij opgeschoven is en de eerste van een nieuwe pagina is geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goeie vraag als app op mijn telefoon. Daar gebeurt dat, op de pc niet.
Volgens mij is er dan even iets in de verbinding of iets in de GV-computer niet goed. Maar dat is van voorbijgaande aard.
Met later nog eens proberen, lukt het wel.