Wat gebeurd er met de website als je dit plaatje krijgt? (zie afbeelding)

Ik vraag me altijd af wat ze doen met de site al je dat scherm krijgt....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit is soms bij Goeie Vraag, echt irritant!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook heel vaak bij het Viva-forum dat eveneens van Sanoma is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Annigje, is dat zo? Hoe vaak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet bijgehouden dus dat kan ik niet zeggen. Maar er waren een paar maanden geleden momenten dat dat wel tot 6 keer per dag was en soms duurder het ook wel een paar uur voordat de site weer werkte. De laatste tijd gaat het weer beter. Als ik het me goed herinner lag de verantwoordelijkheid hiervoor bij React.

Het beste antwoord

Vermoedelijk is de site dan overbelast. Want het lijkt me stug dat ze op zaterdagavond zouden werken aan het onderhoud. Een half uur geleden kwam die melding namelijk ook als je een vraag of antwoord wou lezen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die keer bedoelde ik ook..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas klopt dit. SVV75 heeft gelijk dat je het bericht ook krijgt als er daadwerkelijk aan gewerkt wordt. Amadea heeft gelijk als dit zaterdagavond gebeurt. Het zijn kleine storingen en erg hinderlijk. Wij weten alleen dat Sanoma het (al een tijdje) onderzoekt.

Andere antwoorden (2)

dan zijn ze de site aan het bewerken, script werkt bijv. niet meer en dan werkt de site niet en krijg je dit bericht etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
redesign, korte laadtijden, compatible maken van sommige dingen noem maar op kan van alles zijn dat met onderhoud van een site te maken heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt onder een bug,

Dat houd in dat er teveel mensen op de site zitten, Of omdat het een fout is in het domein
Dan gaat het automatisch naar : We zijn momenteel in onderhoud enzovoort,

Soms zijn ze dan ook in onderhoud en soms is het een fout omdat de site Gehackt wordt, De site overbelast is, Of omdat er teveel mensen op goeievraag zit :D

< Of er is een moderator die iets wild uitzoeken ???

Zoiets :P