Mag ik alsnog een vraag stellen als hij al gesteld is maar zonder antwoorden?

Als een vraag geen antwoorden krijgt wordt hij verwijderd na verloop van tijd. Mag ik dezelfde vraag nog een keer stellen of helemaal nooit meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, als het een vraag is die voldoet aan alle richtlijnen mag je hem gerust zo vaak stellen als je wilt, tot je het antwoord hebt dat je zoekt.
Geen antwoorden wil namelijk niet eens altijd zeggen dat de vraag niet te beantwoorden is of onduidelijk gesteld is, maar kan ook betekenen dat hij op een verkeerde tijd gesteld is en is ' ondergesneeuwd' .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja tuurlijk wel, als je het niet gezien hebt en de vraag is gesteld en verwijderd mag dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan van wel, wie niet waagt wie niet wint, dus probeer het gewoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag,maar dan is het beter om je eerdere vraag te verwijderen want er kan melding van gedaan worden dat je je vraag eerder hebt gesteld en met eerder bedoel ik dan dat er een korte tijd tussen zit dus niet een vraag van weken of maanden geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gesloten vragen kun je niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee als de vraag al gesloten is dan niet,maar ik ging er vanuit dat de vraag nog open stond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als hij nog open staat, dan zou er nog een antwoord kunnen komen (toch?).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar Bessy,maar zo te zien bij de vraagsteller staan er geen vragen open van hem en op de vragen die de vraagsteller al gesteld had,zijn antwoorden gegeven.
Als een (goede!) vraag niet beantwoord wordt, wordt hij niet verwijderd maar gesloten. Als je het niet zelf doet, dan doet het systeem dat.
Die vraag kun je dan wel weer stellen, in de hoop dat hij nu wel beantwoord wordt.
Het kan zijn dat de "expert" die jouw vraag had kunnen beantwoorden hem niet had gezien, of dat een nieuwe GV-er het antwoord wel weet.

Als de vraag echt verwijderd werd, was de vraag niet goed (gesteld). Dan kun je hem opnieuw stellen, maar dan anders, zodat het wel een goede vraag is. Kijk daarvoor in de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AWM
12 jaar geleden
Nee, dat klopt niet. Onbeantwoorde vragen worden na verloop van tijd automatisch verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank AWM. Is dat zo? Dat wist ik niet. Nadat ie dus verwijderd is kun je hem opnieuw stellen. Maar hoe weet je dat dan? krijg je dat te zien op je persoonlijke pagina?
AWM
12 jaar geleden
In zeker opzicht wel, want ook daar verdwijnt hij dan.
Je krijgt er verder geen melding van.