Moet een teruggezette vraag in datum worden aangepast?

Als een moderator een vraag verwijdert en je bezwaar wordt terecht verklaart, dan wordt je vrAag teruggezet, maar wel op de datum dat je hem gesteld hebt. En aangezien er daarna al vele andere vragen gesteld zijn, kijkt niemand er meer naar. Zou een teruggeplaatste vraag niet beter als een 'recente' vraag kunnen worden teruggeplaatst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk dat je erop doorborduurd +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha hebbne ze nou serieus een reactie weggehaald nice.....

Het beste antwoord

Ja dat vind ik ook rehabilitatie houdt in dat je dezelfde rechten krijgt als ieder ander... Dus de datum dient aangepast te worden...
Of dat makkelijk of moeilijk te doen is, is niet relevant, de gebruiker heeft daar recht op... En een timestamp aanpassen is een makkie hoor...
En een tikje compensatie mag zelfs ook, dus tijd weer op nul bij terugzetting is niet verkeerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat de moderatoren de datum gewoonweg niet kunnen veranderen met de middelen die hun ter beschikking staan. Dus verwijder hem dan zelf vrijwillig en stel hem opnieuw. Dan sta je weer bovenaan.
Soms is het leven zo simpel....
AWM
14 jaar geleden
Dat zou idd moeten,maar gebeurt niet. Je kunt hem toch ook opnieuw stellen?