Wat houd deze vermelding in?

Bij de puntenverdeling viel mij het volgende op (zie afbeelding), hij is verplaatst door het moderatie-team? Maar toch nog steeds op dezelfde plek als waar ik de reactie geplaatst heb?, hoezo dan een -punt? Niet dat het erg is, maar ik vroeg me het gewoon af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor antwoorden geven krijg je punten. Omdat je antwoord nu verplaatst is naar reacties is het geen antwoord meer, maar een reactie. Voor reacties krijg je geen punten dus -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het was al een reactie, geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het was een antwoord. Er staat duidelijk "je antwoord ..... werd als waardevol beoordeeld" Reacties kunnen niet beoordeeld worden. Die van jou is wel beoordeeld. Vervolgens werd het door moderatie team verplaatst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmm, nu twijfel ik even.. Ik dacht even dat ik als reactie had geplaatst, onder zijn post. Blijkbaar niet.. My mistake. En toch.. Het was dan toch een antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wat ik zei. Soms heb ik ook verkeerd knopje gedrukt, wil ik reactie plaatsen, was het per ongeluk een antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar jij het over heb, maar reacties kunnen nie beoordeeld worden. De vermelding zegt zelf als. +1 voor antwoord plaatsen. -1 omdat het geen antwoord is. Dus 0 punten in totaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;) Daar put ik dan ook nog enig troost uit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zou een melding moeten komen.. Zoiets van "Er is in de tussentijd een nieuwe reactie bijgekomen, weet u zeker dat u uw reactie wilt plaatsen?" Ik loop nu achter de feiten aan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En minQkel heeft toch gelijk Dash, ik heb inderdaad +1 gekregen voor het antwoord, +1 voor een goed antwoord, -1 voor verplaatsen naar reactie. Dus +1 in totaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog mazzel gehad. Normaal gesproken worden er 5 punten afgehaald voor een moderatie ingreep. Gelukkig zijn het ook mensen, dus als je het goed bedoelt, doen ze er meestal niet moeilijk over. Die -1 is alleen omdat je die ene er ook bij hebt gekregen voor het posten van je antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. (Antwoord geven +1)
2. Waardevol antwoord +1
3. naar reactie toe -1 Dus als je de eerste meerekent dan inderdaad +1
Minqkel zegt dat je reactie beoordeeld werd. Maar het is je antwoord dat toen werd beoordeeld.... niet je reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk Dash, maar dat neemt niet weg dat het sommetje +1 oplevert, en als ik het bericht van Ivar91 lees, kom ik er dus goed vanaf. 'k Zal beter op moeten letten dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als moderators je antwoord verwijderen is het -5. Als het meer reactie is en binnen richtlijnen blijft, wordt het verplaatst naar reactie.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk Dash. Ik heb voor m'n beurt gesproken. :( http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo heb ik toch een antwoord op mijn vraag! :)
jc54
12 jaar geleden
Discussie gesloten????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik wou hem al sluiten, maar moest nog 18 minuten wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's dus duidelijk, bedankt voor de reacties heren!

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je op vraag A een reactie gegeven die begint met "Tsja, 't is wat je ..." en op vraag B een antwoord gegeven die ook zo begint. Nu heeft het moderatie team het antwoord van vraag B verplaatst naar de reacties, terwijl jij alleen maar oog hebt op de reactie van vraag A die ongewijzigd is en dus nog steeds op dezelfde plek staat.