Hoe kan het dat ik mijn reacties niet kan zien?

Als ik net een reactie heb geplaats kan ik die niet zien. Reaties van andere mensen zie ik wel. 2 x klikken helpt niet. Op goeie vraag. Mijn vraag was verwijderd dus ik stel hem opnieuw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je reactie niet kunt zien, doe dan eens een pagina-refresh van je browser met F5.
AWM
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apart dat jij 2 keer een + krijgt en ik 2 keer een - terwijl ik het juist had :-)
Niet dat jouw antwoord daarmee fout is, dat had ook kunnen helpen als het een andere oorzaak had.
Misschien heb je je maximale aantal reacties voor die dag al gebruikt en moet je tot de volgende dag wachten tot je weer kunt reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig twee keer een - terwijl dit het juiste antwoord bleek te zijn :-)