Waarom moet je als je naar goeievraag.be gaat opnieuw inloggen?

Ik las net in een reactie dat er ook een goeievraag.BE is, en ik dacht: laat ik 'm even proberen. Ik was al ingelogd, maar toen ik op de Belgische site kwam, moest ik opnieuw inloggen, terwijl het gewoon dezelfde site is.(er stonden precies dezelfde vragen bovenaan..)
Ik ben heel benieuwd naar een antwoord hierop!

Toegevoegd na 24 minuten:
Net ging ik van .be naar .nl en toen hoefde ik niet opnieuw in te loggen.. Snap ik het nog?? :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beveiligingsinstellingen voorkomen vaak dat een cookie (met je inloggegevens) op een ander dan het oorspronkelijke domein gebruikt kan worden. Een cookie gemaakt op goeievraag.nl kan dan dus niet worden gelezen door goeievraag.be.
bamibal