als je bij een vraag maand top 10 bent, blijft dat er dan altijd staan?

ik ben bij een vraag "maand top 10", en daar ben ik erg trots op. gaat dat icoontje volgende maand weer weg, of blijft het bij die vraag eeuwig staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, de vraag en de top 10 horen niet automatisch bij elkaar.
iemand die over een half jaar die vraag ziet, ziet daar weer een andere top 10 naast.
het fluctueert al naar gelang de scores die jij haalt in vergelijking met de scores van anderen.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat weer weg zodra je niet meer bij de top 10 hoort.