Soms wil ik een reactie geven, en druk dan per ongeluk op "goeie vraag". Dat vind ik dan niet, is er nog een manier om dat terug te draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei! Per ongeluk op Goeie Vraag geklikt :D
Nee hoor :)) is echt een goeie vraag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goeie vraag. Ik kan me hierin vinden want mij is dit ook enkele keren overkomen.

Het beste antwoord

Nee dat kan helaas niet.

Duimpje omhoog of omlaag kun je overigens wel verandere zolang je het maar binnen een bepaalde tijd(van enkele seconden) doet. Dus als je per ongeluk op duimpje omlaag klikt, en dan snel op duimpje omhoog, dan telt hij als duimpje omhoog. Je kunt het ook in dit geval niet ongedaan maken. (Dus duimpje weg halen.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha verrek, het werkt echt, een plus erbij voor je (nooit geweten dit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een prima tip erbij ook!

Andere antwoorden (1)

Nee, dit kun je niet terugdraaien. En zo'n ramp is het niet, je maakt iemand blij met 1 punt erbij.
Ritsuka