Nee: Algemene richtlijnen

Vragen, antwoorden en reacties mogen alleen in de Nederlandse taal worden gesteld en gegeven, niet in sms-taal en niet in hoofdletters. Let op je spelling, gebruik zo nodig de spellingscontrole die de website aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Deze tekst wilde ik ook net citeren. Dat hoeft nu dus niet meer. Plusje voor jou dus. Je zou als Bron nog http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen kunnen toevoegen aan je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I don't think so.
Ich glaub's nicht.
Je crois que non
Ek nie denk nie
Jag tror inte
Jeg tror ikke
Mullajo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje niet gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Je mag niet compleet in een andere taal antwoorden. Een antwoord kan best bijvoorbeeld een stuk uit een andere taal bevatten als het nodig is. Het is dan wel de bedoeling om een korte samenvatting te geven in het Nederlands. Een verwijzing (bron) mag wel een Engelse website zijn.