Op het moment dat het verliesgevend is, stopt het. Het is een bedrijf dat draait op winst, SanomaDigital. En het trekt de stekker eruit als het verlies maakt. En dan zijn alle diploma´s waardeloos. Reclame maakt de winst. Kijk maar eens als je niet inlogt en je stelt een vraag over kapsels, dan krijg je meteen sites te zien over haargroei- en kleurmiddelen. Daar zit de winst. Google is de winst van GV... En als je dat niet gelooft, dan stel maar eens een vraag en zoek in dezelfde seconde maar eens in google, dan staat die vraag meteen bovenaan in de lijst. De ene hand wast de andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt, zag ik laatst ook tot mijn verbazing.

Andere antwoorden (3)

Ja GV is commercieel en verdient aan reclame.
Zolang je geregistreerd bent en ingelogd zie je geen reclame. Kom je op deze site zonder ingelogd te zijn of als gast, dan zie je tussen alle vragen wel reclame staan.
Bronnen:
AWM
14 jaar geleden
Als je niet ingelogd bent, zie je reclame op goeievraag.. daar verdient gv dus geld mee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, met korte reclame boodschappen als je niet bent ingelogd. Bijzonder eigenlijk dat deze ad's verdwijnen als je lid wordt...