Is GV zn populariteit aan het verliezen? ik zie dat de voorgaande vraag een uur (!!) geleden is gesteld?

Toegevoegd na 1 minuut:
afgezien van Sander (die typte op het moment dat ik typte ook een vraag ;-) maar daarvoor...............

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben GV'er sinds juni, en de laatste maand merk ik inderdaad dat de algehele 'drukte' op GV het steeds vaker laat afweten.
Soms zijn er echt hele saaie en oninteressante avonden bij.
Dat was voor een paar maanden terug nog helemaal niet het geval. Dan struikelden de vragen en antwoorden vaak over elkaar heen.
Dat soort avonden komen steeds minder vaak voor.
Ik ben dus bang dat GV inderdaad z'n populariteit aan het verliezen is.
Het lijkt me ergens ook wel logisch hoor, een site als deze kan onmogelijk jarenlang populair en interessant blijven.
Er zijn nog steeds leuke momenten op GV, maar ze komen absoluut steeds minder vaak voor.
Ik merk het ook aan mijn eigen GV gedrag: Waar ik eerst avonden lang achter het scherm kon hangen, heb ik het nu vaak na een uurtje wel gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee, de meeste van ons waren waarschijnlijk onderweg naar huis. En hadden even geen tijd om vragem te stellen of antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik bedoel te zeggen ''vroeger'' ..zat er nooit zo lang tussen...is echt iets van de laatste tijd........
Welnee, de ene keer is het wat drukker dan de andere keer. Soms worden er binnen 10 minuten 10 vragen gesteld. En soms worden er in een uur 2 vragen gesteld. Dit verschilt echt per week, per dag en zelfs per uur. Er melden zich per dag nog steeds veel mensen aan, dus er is echt nog geen verlies aan populariteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt omdat iedereen net klaar is met werken/school.
en meschien iets gaan doen , of naar hun bedrijf moeten..
het is nu ook etenstijd.

en ik vindt het juist drukker worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De site bestaat pas een half jaar. Er komen meer mensen dan dat er gaan. Ook vrij logisch. Ik zie geen reden waarom er minder mensen op zouden komen? Tenzij alle vragen zijn gesteld. Of de mensen die zo fanatiek aan het vragen zijn, vragen gewoon even wat minder.. maar er komen altijd wel mensen bij op de website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat het zo lijkt hoor. Ik had dit afgelopen woensdag, ik was de hele week erg druk geweest en ook haast niet op GV. Woensdagavond kwam even de ontlading dus wilde ik eindelijk even uitgebreid op GV. De vragen die ik had gemist heb ik beantwoord voor zover ik kon, en verder... helemaal niks! Het leek wel of er niemand op de GV-wereld was op dat moment. Later op de avond werd het wel weer drukker en levendiger, maar toen heb ik lekker m'n nest opgezocht (geeuw) ;-). En zo zal het denk ik steeds wel weer wisselen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het iets met populariteit te maken heeft kan ik niet vertellen. Wat me wel al opvalt is dat de hoeveelheid aan content langer tanende is. GV zelf vindt dat niet erg. Kwaliteit gaat voor kwantiteit, en als je langer meeloopt, kan je daar ook in zien dat er iets verandert is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens+1
Ik denk het niet, lijkt mij eerder steeds drukker te worden, en heb liever geen vragen dan onzin vragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond het tijdstip dat deze vraag gesteld werd was ik al rijdend op de A50 onderweg naar huis vanaf het werk, dus had nog geen tijd voor GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je wel gehoord hoeveel file's er vanmiddag stonden?

Maar eigenlijk heb ik net als jij het idee dat er minder vragen gesteld worden dan in de beginmaanden van deze site, toen het wel leek alsof er elke minuut een vraag bij kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe langer deze site bestaat, hoe meer vragen er dus al gesteld zijn.
Als je echt hier komt om het antwoord te zoeken op een bepaalde vraag kun je, voordat je hem wilt stellen, eerst even zoeken in het archief. Ik ben hier al een paar keer wat interessante dingen tegengekomen die ik daardoor niet hoefde te vragen.
Als er dubbele vragen komen (die dus al eerder zijn geweest) is er hier ook een grote groep (veelal de reeds langer aanwezige) GV-ers die zich dan irriteert.
Uiteindelijk zal dan dus het aantal vragen afnemen, maar de kwaliteit toenemen. En af en toe een grappige vraag tussendoor voor de "fun".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je op je profiel zien.