Zijn er publieke opinies bekend over GV?

Ik kan zo snel niks vinden.

Ik vraag het me gewoon af, wat de gemiddelde nederlander denkt over deze site.

Eigenlijk vergelijkbaar met hoe mensen reageren als ze horen dat je een bepaalde krant leest.

De reacties bij de ene krant zijn HEEL anders dan bij de andere en dat verschilt ook weer per groep uit de bevolking

amigo
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Er zit een groot verschil tussen een krant en een specifieke website. Iedereen kent namelijk de grote krantuitgaves. Maar wat betreft websites, waar er miljoenen van zijn, kennen de meeste mensen er maar een paar. Het is mij nog niet gebeurd dat ik iemand vertelde actief te zijn op GV en die persoon de site vervolgens bleek te kennen. Dat zal de reden dus zijn dat je geen publieke opinies vindt, het is maar bij een beperkt deel van de bevolking bekend.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De gemiddelde Nederlander, als die zou bestaan, weet niets van GV.
Nog niet 1 % van de Nederlanders doet mee met GV. Het lijkt een beetje op het Gereformeerd Dagblad. Nagenoeg niemand leest het (hoewel meer mensen zijn van het bestaan op de hoogte).