opwaarderen HI

Het opwaarderen met het tel. nummer van hi lukt niet, probeer nu al een paar dagen.
Als je naar de site gaat verwijzen ze je naar het zelfde telefoonnummer,wat dus niet werkt!
Ik word er gek van!Ik heb een klachten formulier na veel zoeken gevonden op hun site, maar nog geen reactie..
Als je dat belt krijg je keurig een keuze menu,maar als je een keuze maakt gebeurt er niets..
Wie heeft er ook dit pobleem en hoe kan ik ze op een ander nummer bereiken??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

haal anders gewoon het opwaardeerkaartje uit de winkels,dan ben je ook klaar...dan hoef je alleen maar een code in te vullen en dan ben je er.....of heb je het daarover?zoja dan weet ik het ook niet,echt raar anders effe naar een winkel gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nou precies de reden waarom ik opgestapt ben bij HI...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem andere provider