Is GoeieVraag verslavender dan andere forums/sites?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo iets als Geenstijl.nl Ook zeer verslavend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhhhh Welke andere ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken jij dan een andere !!??

Het beste antwoord

Er is één voordeel van GV, waardoor ik ben blijven hangen:
de moderatie. Met name op Usenet heb je binnen vijf minuten een flame war. Dat is ook wel eens leuk, maar het gaat vervelen. Hier wordt daar korte metten mee gemaakt.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja

Toegevoegd na 3 minuten:
ok ok, ik geef ongevraagd ook wel aan waarom. Ik leer ontzettend van alle antwoorden die op vragen gegeven worden en vind het niveau van de vragen en antwoorden ook erg hoog (meestal dan). Het antwoord geven op de constante stroom vragen is erg dynamisch en veel leuker dan dagenlang zwetsen over één onderwerp, iets wat je op een forum vaak ziet.

En heel stiekem zie ik GV als een grote familie. Vroeger belde ik een vriend of familielid met een vraag, nu zet ik m meteen op GV.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg uit
paulus811
14 jaar geleden
voila
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@paulus, leuk, dat gevoel ik ook vaak, net een grote familie :)
En ik leer ook van de vragen/antwoorden die hier gegeven worden. +1
Nee hoor... echt niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat zeg JIJ? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je eerlijkheid:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor ik kan zo 2 maanden stoppen... dat deed ik al... of helemaal stoppen...
paulus811
14 jaar geleden
gaan we dreigen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, doet t niet xinix! kan je antwoorden best waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontkennende fase !
Ja, omdat GV heel breed is. Een ander forum houdt zich vaak bezig met een bepaald onderwerp.
Plus , hier krijg je punten voor antwoorden. Werkt ook verslavender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, verslavend is iets pas als je niet meer zonder kan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan heel kort zijn: Ja

Maar wil het ook wel motiveren, je leert veel, je gaat dingen opzoeken, dus je hersens staan niet stil maar gaan aan het werk en blijf je op de hoogte van veel dingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En je krijgt snel antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zelfs. Verslavender dan drugs.! Je krijg er niet genoeg van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,omdat GV niet persoonlijk is.Je leert elkaar niet echt kennen en je deelt geen gemeenschappelijk iets.
Ik ben actief op een forum waar we allemaal iets gemeenschappelijks hebben en waar we elkaar ook echt kennen ( sommige persoonlijk d.m.v. meetings).Dat is veel verslavender omdat je steeds wilt weten hoe het met de anderen gaat en wat ze bezighoud.
Maar dat is mijn mening.