waar kan ik bezwaar maken tegen een verwijdering van een vraag?ik heb overal gekeken en in de mail op antwoorden klikken doet ie niet?

er is een vraag van mij verwijderd die ik graag toch wil stellen,waar en hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een andere oplossing is, nooit meer een vraag stellen, ik doe dat ook al niet meer...

En het voordeel is, je loopt geen risico om tegen een liquidatie van je vraag aan te lopen...

Neem je verlies, die vraag die je stelde NEIGDE naar CHATTEN... dus dat win je nooit...

Dus laten zitten en neem je verlies... kost ook nog 2 punten om te klagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik boven in beeld op contact.
Je krijgt een keuzelijstje met daarin redenen om contact te hebben.
Kies hier bezwaar, tik je bezwaar in en voila.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat doet ie dus ook niet heb ik ook al geprobeert
dan krijg ik dit en nergens een knop verzenden Contact
Waarom wil je contact opnemen?
Selecteer je reden... Ik wil een vraag stellen op GoeieVraag.nl Ik wil een ongepaste vraag/antwoord/reactie melden Ik wil bezwaar maken tegen de verwijdering van mijn vraag/antwoord/reactie Ik wil mijn account verwijderen Ik wil contact opnemen met de beheerders Je kunt je vraag stellen door je vraag te typen in de 'Stel je vraag' box die bovenaan elke pagina te vinden is. Je kunt vragen, antwoorden en reacties die niet stroken met de richtlijnen of voorwaarden melden aan een moderator via de link 'melden', die onder elke vraag/antwoord/reactie te vinden is. Als er een vraag/antwoord/reactie van je is verwijderd, dan krijg je automatisch een privébericht met daarin onder meer de reden van verwijdering. Ook vind je in dat privébericht een URL waarmee je bezwaar kunt maken tegen de verwijdering. Als je bezwaar terecht wordt gevonden, wordt je vraag/antwoord/reactie teruggezet. Je kunt je privéberichten lezen via de link 'berichten' bovenaan elke pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, maar dan staat er toch duidelijk wat je dan moet doen? Je prive-bericht openen en op de daarin genoemde URL klikken, je bericht tikken en klaar?