Als je vraag wordt verwijderd, krijgen daar de personen die al antwoord op hadden gegeven ook bericht van?

Dan bedoel ik door Moderator.
Zag zelf goede antwoorden, maar toen werd mijn vraag verwijderd.
Je kunt dan ook geen 'Beste Antwoord' meer geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Z11, nee ik heb geen reactie gehad van de moderator die je vraag verwijderde. Ik zag dat je vraag bij mij in zwart verscheen en stelde daarover een vraag. Zodoende wist ik dat deze verwijderd was. Jammer dat je als beantwoorder niet hoort waarom het allemaal gebeurt. Dank daarom voor je mailtje al vroeg ik me wel af hoe je nog kon achterhalen dat ik had geantwoord.
Frans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou wel makkelijk zijn als je als beantwoorder van een vraag zou weten waarom een vraag is verwijderd.
Ben het dus helemaal met je eens.

Het beste antwoord

Nee klopt, vraag is dan weg.
Je kan alleen nog de antwoorden lezen die je gemaild zijn.
De mensen die geantwoord hebben merken het alleen als ze kijken bij toegekende punten. Dan blijkt dat je niet meer op je antwoord kan klikken om naar de vraag te gaan. De tekst is dan ook zwart en niet blauw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee,
zelf heb ik hier nog nooit bericht over gehad
12 jaar geleden
Het is mij vaak overkomen, dat een vraag werd gewist. De tijd die ik in het antwoord had gestoken is dan verprutst. Ook bleek, dat de vragensteller mijn antwoord niet had kunnen lezen.

Ook heb ik meegemaakt, dat ik geen antwoord heb kunnen lezen, omdat dit gewist was. Ik weet dat, omdat de beantwoorder mij vroeg wat ik van het antwoord had gevonden.

Het gebeurt best erg vaak; ik heb wel vaker gedacht om maar te stoppen met GV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad heel erg balen! Velen op GV hebben daar problemen mee.
Heb jij ook het enquêteformulier gehad? Daar kan je ook je ideeën op kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet gehad. Kun je dat zelf aanvragen?
Blij dat men blijkbaar toch iets aan ontwikkeling wil doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ze zijn aan het inventariseren. Ik weet niet, of iedereen um krijgt, of alleen als je al x tijd bij GV bent. Je zou het aan de moderatoren kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaas:
Maar jij weet helemaal niet of die vraag werd "gewist"
of door de vraagsteller zelf werd verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@momopoyolo: Ik heb wel eens de naam genoteerd en daarna contact gehad. Dus ik praat geen onzin.
Maar in principe bestaat de mogelijkheid dat je gelijk hebt, ervan uitgaande dat je vooronderstellingen bij toeval juist zijn. He, wat heb ik weer veel woorden nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf had ik de antwoorden van een vraag in mijn mailbox.
Omdat in nog even twijfelde wie ik het beste antwoord wilde toekennen wilde ik naar mijn vraag gaan.
Deze was gewist door moderator (zag ik later in een mail)
Op dat moment vond ik het jammer dat ik geen beste antwoord meer kon kiezen.(Er zijn toch mensen die tijd in jou vraag hebben gestoken)
Er stond ook wel een reden bij hoor, maar het is maar hoe iemand een vraag oppakt.
Je krijgt inderdaad geen bericht nee. Ik heb me hier net aangemeld, en zag gisteren dat twee vragen waarvan ik veel tijd in het antwoord had gestoken, verwijderd waren. Toch jammer, want ik weet dan inderdaad niet of de vraagsteller het heeft kunnen lezen, terwijl ik in beide gevallen het idee had dat die daar best iets aan zou kunnen hebben (ik ben niet zo arrogant dat ik dat per definitie denk hoor, maar bij deze vragen net wel.)