Als mijn vraag gesloten wordt ,ben ik dan al mn antwoorden kwijt ik wil ze nml bewaren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nog een mogelijkheid is dat je in je instellingen aangeeft dat je van elk op jouw vraag gegeven antwoord een mailtje wilt ontvangen. Dan heb je de antwoorden dus ook in je mailbox staan en kan je ze bewaren zolang je maar wilt. Daartoe ga je naar http://www.goeievraag.nl/profiel/Shayne, je klikt op Wijzig je gegevens, en vervolgens op Notificaties. Daar kan je aanvinken wat je wilt, en het afsluiten met Opslaan!
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je hem zelf sluit niet als hij verwijderd wordt wel het staat dan bij "mijn pagina"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om "sluiten", niet om verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat als mijn vraag gesloten wordt dus kan zijn dat die niet vrijwillig gesloten wordt... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nieuw hier ;-)
Waarom sluit je de vraag zelf niet? Dat levert ook nog 3 punten op. De antwoorden blijven so wie so staan.
Kies wel uit wat volgens jou het beste antwoord is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok maar wanneer sluit jezelf een vraag? heb nog 1 dag
Ritsuka
12 jaar geleden
Sluit de vraag als jij vind dat er een goed antwoord is gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een gegeven moment komen er geen antwoorden meer, dat is het moment!
Een gesloten vraag blijft op de site staan, met alle antwoorden erbij. Je kunt nog steeds + en - doen, alleen niet meer reageren of antwoorden.
Een vraag word alleen verwijderd als deze niet aan de richtlijnen voldoet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook een vraag zelf verwijderen als deze nog niet gesloten is, maar door het te laten staan kun je de vergaarde kennis delen met andere mensen met een soortgelijke vraag.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reageren of antwoorden is altijd mogelijk via PB!
Kimath
12 jaar geleden
dat is inderdaad ook mogelijk, dat was mij even ontgaan :)
Als je bang bent dat de vraag zal verdwijnen, en hebt de antwoorden nodig, waarom copy-paste je ze dan niet in een word bestand?