Vind je dat GV fans hier af en toe hun initiatief mogen uitten?

Er is namelijk een fan-forum opgezet om eens gezellig bij te kletsen. Vind je dat zulke initiatieven hier soms reclame mogen maken? Het is tenslotte een blijk van waardering.
En wat vinden de mod's?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mods zitten nu in conclaaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is het adres ook alweer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.goeievraagnl.123forum.nu als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.goeievraag.openbaar.info
kan nu ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het inloggen lukt niet guys
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al een bevestigingsmailtje gehad ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ik inmiddels ook achter ja....solly !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wist niet van het forum af, maar ga het gauw eens van binnen en buiten bekijken

Het beste antwoord

Zolang het primair een fanforum blijft, voor leuke dingen en initiatieven en af en toe even een gulle lach die hier weggemodereerd zou worden (terecht, trouwens, GV is GV en moet GV blijven), en geen afzeik of afkraakforum wordt van verzuurde GV-ers (al mag je er best af en toe even stoom afblazen) moet dat kunnen volgens mij. Zie het maar als een soort ' backup' voor die mensen die al wat langer meedraaien en duidelijk behoefte hebben aan een soort community-achtig gebeuren.

Zo gauw het echt alleen maar zeiken wordt, of kritiek op mods geven de hele tijd, of het beheer hier onderuit halen of wat dan ook, haak ik af. Het moet wel gewoon leuk blijven, en tenslotte is GV in ons aller belang en moet dat ook blijven. Anders wordt het een soort rare afsplitsing met (allemaal gebande) ex-leden, en dat lijkt me niet de opzet. Of althans, geen goeie opzet.

Wat ik er tot nu toe van gezien heb gaat het leuk.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat meen ik. Ik ben nu wel een beetje in een geit-bui, maar dat meen ik echt ; het moet primair een FANsite zijn, geen zeiksite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihih, wat is een geit-bui?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie visie!

Andere antwoorden (5)

Ja dat vind ik, een forum ernaast is leuk en het is niet of/of maar en GV en het GVforum die elkaar goed aanvullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal de laatste zijn die hier nee op antwoord (-:

Maar zoals de beheerder van GV mij mailde:

Desalniettemin veel succes en plezier gewenst met GoeieVraag. Mocht je nog vragen op opmerkingen hebben horen we het graag

en
We vinden het overigens totaal geen negatiefs iets als gebruikers op eigen initiatief fora opzetten. Hoe meer er over GoeieVraag gepraat wordt, hoe beter!

Dus initiatief wordt zeker door GV gewaardeerd lijkt me
EN ja dan wordt er ook over de mindere punten gesproken. Wij blijven immers Hollanders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan er een link geplaatst worden op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer zeker, Nieuw idee, nieuwe mogelijkheden...

Ja hoor dat mag...

En heel fijn dat dat mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat vind ik (ook). Het is leuk om in combinatie te gebruiken, maar niet alleen het forum òf GV, maar gewoon alle twee!
Daarbij wou ik nog even zeggen dat het GV Forum een erg leuk initiatief is!