Stel jij hier wel eens vragen waarvan je het antwoord al weet, maar je nieuwsgierig bent of andere het ook weten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vaak is al vaker gesteld zie oahttp://www.goeievraag.nl/vraag/stel-wel-vragen-antwoord.11118
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze vraag kan je het antwoord al weten, omdat ie een paar dagen geleden al gesteld is. Gaaaaaaaaap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow shit... en ik had me nog zo voorgenomen me dit niet te laten overkomen... Maar één momentje van onoplettendheid... SORRY...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit .... verissen is menselijk.
Ben je eigenlijk wel een mens, of een bijziend keffertje? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha LoL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mensen hier nieuw zijn kan dit gewoon gebeuren.

Het beste antwoord

Nee, ik heb wel eens goede tips of leuke weetjes waarvan ik denk: Daar zou eigenlijk eens een vraag over op GV moeten komen zodat ik dat kan delen, maar ik zou hem zelf dan nooit stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenbaar. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+10 voor je antwoord :-)
Ik heb dat idd ook vaak dat ik denk: "ow dat is wel een leuke vraag voor op GV" Mja als je het antwoord zelf al weet zie ik er weinig nut in het te vragen.
Thx!

Andere antwoorden (9)

Nee, Ik kijk ook niet of het eerder gesteld is of wat dan ook. Door die eisen die ik stel aan mijn eigen vragen gaat het soms altijd niet vaak over onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"soms altijd niet vaak"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag 1 v/d 4 lezen, liefst die ene die je van toepassing vind;-)
Nee, dat zie ik niet als kennisvermeerdering! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik stel vragen omdat ik iets wil weten. Heel veel vragen kan je uiteindelijk wel op google vinden, maar de uitleg is vaak erg prettig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx :-) +1
Ja ik doe dat wel eens.
Zoals deze vraag
http://www.goeievraag.nl/vraag/23587
Zoals je ziet is er ook geen beste antwoord...

Toegevoegd na 1 uur:
correctie link.
http://m.goeievraag.nl/vraag/23587
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,
Ben nog nieuw hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stel wel eens een vraag over een onderwerp waar ik zelf wel wat van weet, maar niet het hele antwoord.
Maar dat betekent helaas niet met zekerheid dat je hier wel het complete antwoord krijgt...
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx +1
Er zijn weinig vragen door mij gesteld, waar ik het antwoord nog niet van wist. En waar ik dus zeer nieuwsgierig was naar de antwoorden van de andere GV'ers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wel hoor xd
dat is toch leuk ?
Gewoon beetje kijken of andere er net zo over denken als jij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat mensen dat doen, als ze voor het eerst op deze website zijn, bijvoorbeeld om te kijken hoe het hier eigenlijk werkt en de website te "testen". Ik heb dat in ieder geval gedaan, toen ik hier voor het eerst een vraag stelde.

Het antwoord, in mijn geval, is dus: "Ja, maar alleen één keer.".
Antoni