Waren de richtlijnen waaraan een vraag moest voldoen 2 jaar geleden minder streng?

Ik het archief kom ik vragen tegen als:
Welke eigenschap(pen) aan mensen irriteren jou het meest?

Of:
Is er iemand al echt begonnen met het leren van de examens 2009?
Ik doe dit jaar Vwo examen 2009 en vroeg me af of er al iemand was begonnen met leren?

Naar mijn mening voldoen die vragen niet aan de richtlijnen van nu. Waren de richtlijnen 2 jaar geleden anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha echt toeval, net toen ik een mailtje kreeg met: nieuwe reactie op je vraag, dacht ik: goh toch wel jammer van die ene punt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ze strenger zijn geworden is duidelijk en toch wel terecht ook.anders wordt het een rommeltje met rare nutteloze vragen en antwoorden en dat is niet de bedoeling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het er grotendeels ook wel mee eens, deze site heeft in het algemeen een hoog niveau en stijgt ver uit boven vele fora waar je eigenlijk niet veel aan de antwoorden hebt... )Alhoewel dez site natuurlijk niet echt een forum is). Het is alleen soms jammer van de humor.

Het beste antwoord

Toen de site nog nieuw was en het aantal deelnemers niet groot waren de richtlijnen inderdaad minder streng. Maar sinds de komst van de mobiele mogelijkheden en de iPhone-app moesten de regels wel aangescherpt worden. Anders was het ondergesneeuwd door onzin, en had je de serieuze vragen en antwoorden niet meer terug kunnen vinden. De moderators krijgen er steeds meer werk aan, en het aanscherpen van de richtlijnen helpt hen daarbij.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet Bart.
Er zijn altijd nog 30 - 50 vragen per uur die hier
gesteld worden.

Andere antwoorden (3)

Ja, zeker! Toen was GV ook 'bruizender'....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker waren die minder streng: inventariserende vragen, discussies, er was heel veel mogelijk.
de richtlijnen zijn meerdere keren aangescherpt tot hoe ze nu zijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ik ben eigenlijk wel tevreden over de moderatie bart, hoewel bij mij ook meermaals de stoom uit mijn oren floot na een verwijdering :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaaaaa, snik.... helemaal met je eens Bazzz....
burgos
12 jaar geleden
K,heb er ook altijd de pest in
als ik verwijderd wordt. brrrr
flyingcrow
12 jaar geleden
Blij dat ik niet de enige ben.....!
Rieneke1
12 jaar geleden
hahaha, ik denk dat we allemaal lopen te razen en te zieden na een verwijdering.
net wat bazz zegt, zeker als je bezwaar verworpen wordt, terwijl je nog wel zulke uitstekende argumenten aanvoerde grrrrrrrr :)
Het kan ook zijn dat er nu gewoon meer vraagstellers zijn die zo'n vraag wegmodereren en dat er vroeger al eens werd over gekeken.

Fijn weekend nog!