Ik stond gisteren op 83 punten. Ik kijk vandaag en ik sta op 73 punten (ik heb het over een losse categorie) hoe kan dit?

Ik had gister in de categorie software 83 punten nu nog 73
Hoe? er zijn geen punten in die categorie afgegaan, alleen bijgekomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je hebt het over de MAANDlijst.
dat houdt in dat deze lijst af en toe gereset wordt.
mogelijk heb je in eerste instantie goed gescoord, maar later in de maand wat minder?
Rieneke1
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Yep, dat was mijn vermoeden ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook dat van mij inderdaad. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Maand is net begonnen. Er is nog geen vraag verwijderd, en dit is de eerste vraag die ik stel sinds deze maand. Ik ben geod op dreef, maar verlies toch ineens veel punten.
Rieneke1
12 jaar geleden
gavin, ik weet niet of dat resetten pas aan het eind van de maand plaatsvindt.
voor hetzelfde geld gebeurt dat op een heel ander tijhdstip, of meerdere malen per maand.
zoals ik hierboven probeer uit te leggen, hoeft er geen vraag van je verwijderd te worden, om toch te zakken in de maandlijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke
Ik begrijp het. Als ik hem kan sluiten krijg je een +10
En nu een +1 :-)
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet dat de 'maand top zoveel' wordt bepaald aan de hand van de afgelopen dertig dagen of zo? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt :)

Andere antwoorden (1)

volgens mij gebeurd dat als iemand de vraag verwijdert, zonder hem te sluiten.

ik heb ook wel gezien dat mensen die niet het beste antwoord hadden, hun antwoord verwijderden, zodat zij een beter ratio hielden