Mag je meerdere vragen stellen in 1 vraag?

Mag je meerdere vragen stellen in 1 vraag en dan in de andere paar vragen een link naar de ‘’ echte ‘’ vraag zetten? Die dus ook op Goeie vraag staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is wat erover in de richtlijnen van GV staat:

"Het is niet toegestaan om herhaaldelijk en in korte tijd over één onderwerp vragen te stellen, ook niet met kleine nuanceverschillen. Het is daarbij niet van belang of deze vragen door één, dan wel door meerdere personen worden gesteld. Vervolgvragen dienen te worden gesteld door de eerder gestelde vraag uit te breiden. Daarbij kan eventueel de tijd die de vraag openstaat worden verlengd."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja je mag meerdere vragen stellen in 1 vraag als de bijkomende vragen qua categorie aan elkaar gelinkt zijn.

Wat je met die link naar de "echte" vraag bedoelt is mij echter een raadsel.
Ik vond de vraag op zich duidelijker dan de uitleg die je er bijvoegt.
Ofwel heb ik ook de vraag niet helemaal begrepen dat kan natuurlijk ook ;-)