Wist je dat er al een tijdje een hyves bestaat voor goeievraag?

In navolging van de eerdere vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/goeievragen-hyves.13078 Vandaag vond ik een publieke hyves met het thema goeievraag.nl:
http://goeievraagnl.hyves.nl/ met maar enkele leden. Is het een idee om daar een leuke gemeenschap van te maken, waar GV'ers nog wat anders kunnen uitwisselen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee lampje, deze keer niet. De vraag is gisteren verwijderd door een modorator en na mijn bezwaar door de modorator aangepast en teruggeplaatst. Het is dus geen chatvraag.

Het beste antwoord

Nee, dat wist ik niet.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dat weet ik niet" is deze keer het beste antwoord. Het blijkt dat niemand er echt van weet. Het zou een leuke ontmoetingsplek kunnen zijn voor GVers, maar dan moeten mensen zich er wel voor aanmelden.

Andere antwoorden (1)

Die hyve bestaat al weer een tijdje. Er is bijvoorbeeld een vraag van de dag die wordt geplaatst.