Ik weet wat kennispartners zijn hier op GV maar wat is een partner?

Ik heb namelijk net gemerkt dat 'Vanish' geen kennispartner meer is maar nu een 'partner' geworden is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Tot nu toe werd op GoeieVraag alleen gesproken over kennispartners. Dat waren instanties/ bedrijven die antwoord gaven als vorm van reclame. Bijvoorbeeld door naamsbekendheid of "online branding".

De kennispartner betaalt hier wel geld voor en is in feite ook sponsor.

Nu zijn dekt de naam kennispartner niet helemaal de lading. "De bibliotheek" kan bijvoorbeeld als kennisparter inhoudelijk antwoord geven zonder dat zij hier expliciet een commercieël belang bij heeft. Ook moderatoren zijn kennispartners, bijvoorbeeld in deze categorie.

http://www.goeievraag.nl/kennispartner

Momenteel probeert het beheer van Sanoma uit of reclame en content van elkaar gescheiden kan worden. Het idee is dat een partner in feite een reclamepartner is die inhoudelijk reclame kan maken voor een product.

Een voorbeeld van een partner (reclamepartner) is bijvoorbeeld Vanish:

http://www.goeievraag.nl/profiel/Vanish

Een kennispartner is meer een persoon/organisatie die vooral vanuit expertise inhoudelijke antwoorden geeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op Goeie Vraag is een partner een financiële sponsor. Zonder geldelijke ondersteuning kan deze website niet in leven blijven. Dus moeten wij blij zijn dat er een partner is!
Amadea