Deze site zit niet aangesloten bij photobucket.

Alle afbeeldingen worden bij goeievraag.nl of bij ilsemedia.nl op een server opgeslagen. Zie de bron, dat is jouw afbeelding. Je kunt aan de link zien waar deze staat opgeslagen. Namelijk bin.ilsemedia.nl

Hiermee behouden ze de rechten op de afbeeldingen en kunnen ze deze eenvoudig ergens anders voor gebruiken, mocht dat nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima antwoord. Sanoma heeft een aparte mediaserver waar foto’s op worden opgeslagen die geupload zijn.

Andere antwoorden (1)

Nee.
Ik kan de foto's die ik op Photobucket zet
laten doorlinken naar Facebook, Twitter, Gmail, Yahoo en nog wat dingen.

Maar niet naar GV.

GV is Nederlands.
Photobucket is Amerikaans