Waarom krijg ik aanbevolen vragen via de email ondanks dat ik geen interesses heb ingevuld?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zie dat ik dit idd aan heb staan, maar wat bepaald dan welke vragen ik als aanbevolen krijg? De vragen lijken me nogal willekeurig geselecteerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanbevolen vragen worden berekend aan de hand van een zogenaamd interessepofiel. Dit interesseprofiel wordt berekend aan de hand van je ingestelde interesses en de vragen die je als 'Goeie Vraag!' hebt gemarkeerd. Waarschijnlijk heb je dus een of een aantal vragen als 'Goeie Vraag!' gemarkeerd.

Het beste antwoord

Dan heb je waarschijnlijk bij je instellingen, onder email-notificaties "aanbevolen vragen" op ja staan.

Zet dit op "nee" en je ontvangt ze niet meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, vergeten toe te voegen: als je niets aanvinkt en email-notificaties staat op ja, dan krijg je automatisch algemeen aanbevolen vragen.