kan je antwoorden uit goeie vraag delen via mail?

Ik zou graag mn vriend laten delen in de antwoorden ivm de gemeenschappelijke pot, maar heb geen zin om deze allemaal te knippen en plakken. Ik wil ook niet dat mn vriend mijn pagina leest.
Kan ik het op één of andere manier delen via mail?

12 jaar geleden

Het beste antwoord

In je profiel kan je instellen dat je notificaties (berichten) krijgt als iemand op je vraag antwoord heeft gegeven. Je krijgt dan een e-mail met het antwoord. Die e-mail kan je doorsturen als je wilt.

Het is wel zo dat in de mail ook links staan naar de vraag en je via de link dus op GoeieVraag komt. Die vraag was toch al openbaar, dus dat maakt niet veel uit.

Verder zijn er mogelijkheden om vragen te delen op Social Media zoals Facebook. Je kunt binnen Facebook aangeven wie wat mag zien. In de laatste update van deze website kan je per vraag aangeven of je wilt of dit op Social Media verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jouw pagina is openbaar en via internet gauw gevonden.
Je kunt hem ook een link sturen over de vraag dan kan hij de antwoorden ook meelezen.
Als het jouw vriend is zou je ook niets te verbergen moeten hebben voor hem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de tel.kan ik het bijvoorbeeld gewoon delen, ook zou je eventueel een printsceen kunnen maken, en kunnen bewerken waarbij je wat hij.mag lezen kan uitsnijden en kan versturen in een bijlage naar hem.toe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Het is wel mogelijk om een webfeed naar iemand te mailen, maar als ie er dan op klikt komt ie toch weer op goeievraag uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kan gewoon de adreslink in een mail copyeren.
Ik zal hem nu in "Bron toevoegen" zetten.
Als u daar op klikt komt u bij uw eigen vraag terecht.