welkom dan links bij de vraag staat volgen, aanklikken en klaar

Toegevoegd na 27 seconden:
uh rechts sorry haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te klikken op de blauwe button "volgen"

Welkom op de site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welkom bij goeievraag

Je moet klikken op de blauwe knop met witte tekst 'volgen' bovenaan bij een vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de mobiele site staat er rechtsonder de vraag deze links/ text:
Goeie Vraag! (1) | Volgen Stop volgen | 0 reacties | melden

Klik daar op volgen.

Welkom,
+1

Toegevoegd na 2 dagen:
Voor de slimme mindrukker: de tweede regel van deze vraag vermeldt dat de vraag via het mobiele gedeelte is gesteld.

hoe volg ik een vraag?
2 dagen geleden | nog 4 dagen te gaan | gesteld via mobiel |